Langkloof

Joubertina Omtrent Ons Dit-en-dat Eetplek Besighede Natuur Geestelik

Op Hierdie blaai gaan foto’s en inligting en skakels wat verband het met die legendariese Appeltrein wat ook Joubertina bedien het. As enigiemand moontlik inligting of foto’s in die verband het stuur dit asseblief na joubertinadorp@gmail.com vir plasing op hierdie blaai. Ons vra dat mense geduldig moet wees! Die skakels en inligting sal met tyd ingevoeg word. Daar is glo `n moontlikheid dat die Appeltrein weer in werking gestel gaan word maar of dit sal gebeur sal net tyd kan leer.

1021px-SAR_Class_NG_G13_80_(2-6-2+2-6-2) op Joubertina se ou stasie gemonteer as monument 1021px-SAR_Class_NG_G13_80_(2-6-2+2-6-2) op Joubertina dorp se ou stasie gemonteer as monument Goederewa van die Appeltrein Op die Appeltrein self, word spesiale voorsiening gemaak vir die fisies gestremdes. Die kondukteurswa (‘Caboose’ as jy Amerikaans is) was toegerus met opritte om dit toeganklik vir rolstoele te maak. Net voor die brug oor die Van Stadens River, stop die trein op die uitgaande reis en laat die passasiers wat graag wil toe om oor te loop en wag op die teenoorgestelde kant van die rivier vir 'n fotosessie as die trein oor kom. Die uitsig vanaf die treinbrug oor van Stadensrivier in die rigting van die N2 pad brug. Hier gaan die amper leeg Appeltrein oor van Stadens Die klein Klas 91 diesel is 'n 44 ton produk uit die General Electric stal. Altesaam twintig is gebou vir die Suid-Afrikaanse Spoorweë (nou Spoornet), waarvan negentien oorleef ná # 014 afgerol het teen 'n berg in die Langkloof `n paar jaar gelede nadat hy nie 'n skerp draai kon onderhandel op 'n hoër as die voorgeskrewe spoed nie. Onmiskenbaar 'n lid van die General Electric familie, maar een kyk na die loko kop- maak regtig dat die twee voet spoor onvoldoende lyk! Ek het selfs daarin geslaag om die bemanning te oortuig om my in die Lokomotief te laat ry. Die maksimum spoed toegelaat op die smalspoor is 40 km / h (25 mph). Ek sal vir seker nie wil hê dat dit vinniger op hierdie smalspoor moet gaan nie! Die spoor - vanuit die kajuit - lyk nog selfs smaller! Hier is ons besig om Van Stadens stasiebinne te gaan. Appeltrein gaan oor Van Stadenrivier brug SAR_Class_NG_15_124_(2-8-2) Appeltrein kom in Loerie aan 43940298 Appeltrein op pad na Loerie SAR klas NGG13 by Patensie stasie, Suid-Afrika. Nommer van die lokomotief is NGG 81, gebou deur Hanomag, Hannover, Duitsland. Vervaardiger plaat: Hanomag Nr. 10633, 1928 Vervaardigersplaat op SAR_Class_NG_G13_80_%282-6-2%2B2-6-2%29_BP  Joubertina stasie Humewood 23 Augustus 2009 - Foto Piet Conradie Humewood 23 Augustus 2009 - Foto Piet Conradie

1021px-SAR_Class_NG_G13_80_(2-6-2+2-6-2) op Joubertina se ou stasie gemonteer as monument

1021px-SAR_Class_NG_G13_80_(2-6-2+2-6-2) op Joubertina se ou stasie gemonteer as monument (Panoramia) Sien ook Wikipedia (Kliek hier)

Goederewa van die Appeltrein (Kliek hier vir nog fotos)

Op die Appeltrein self, word spesiale voorsiening gemaak vir die fisies gestremdes. Die kondukteurswa (‘Caboose’ as jy Amerikaans is) was toegerus met opritte om dit toeganklik vir rolstoele te maak. (Kliek hier vir meer inligting)

Net voor die brug oor die Van Stadens River, stop die trein op die uitgaande reis en laat die passasiers wat graag wil toe om oor te loop en wag op die teenoorgestelde kant van die rivier vir 'n fotosessie as die trein oor kom.

Die uitsig vanaf die treinbrug oor van Stadensrivier in die rigting van die N2 pad brug. (Kliek hier vir meer inligting)

Hier gaan die amper leë Appeltrein oor van Stadens  (Kliek hier vir meer inligting)

Die klein Klas 91 diesel is 'n 44 ton produk uit die General Electric stal. Altesaam twintig is gebou vir die Suid-Afrikaanse Spoorweë (nou Spoornet), waarvan negentien oorleef ná # 014 afgerol het teen 'n berg in die Langkloof `n paar jaar gelede nadat hy nie 'n skerp draai kon onderhandel op 'n hoër as die voorgeskrewe spoed nie. (Kliek hier vir meer inligting)

Onmiskenbaar 'n lid van die General Electric familie, maar een kyk na die loko se kop  maak regtig seker dat die tweevoet spoor totaal onvoldoende lyk!  (Kliek hier vir meer inligting)


Ek het selfs daarin geslaag om die bemanning te oortuig om my in die Lokomotief te laat ry. Die maksimum spoed toegelaat op die smalspoor is 40 km / h (25 mph).

Ek sal vir seker nie wil hê dat dit vinniger op hierdie smalspoor moet gaan nie! Die spoor - vanuit die kajuit - lyk nog selfs smaller! Hier is ons besig om Van Stadens stasiebinne te gaan. (Kliek hier vir meer inligting)


Appeltrein gaan oor Van Stadenrivier brug SAR_Class_NG_15_124_(2-8-2)

Appeltrein kom in Loerie aan 43940298 (Kliek hier vir oorspronlike)

Appeltrein op pad na Loerie (Kliek hier vir oorspronlike)

Vervaardigersplaat op SAR_Class_NG_G13_80_%282-6-2%2B2-6-2%29_BP  Joubertina stasie

Humewood 23 Augustus 2009 - Foto Piet Conradie

Humewood 23 Augustus 2009 - Foto Piet Conradie (Kliek hier vir meer)

SAR klas NGG13 by Patensie stasie, Suid-Afrika.

Nommer van die lokomotief is NGG 81, gebou deur Hanomag, Hannover, Duitsland.

Vervaardiger plaat: Hanomag Nr. 10633, 1928